استقلال سرورایران وآسیا

استقلال سرورایران وآسیا

مصطفی

به وبلاگ من خوش آمدید


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال سرورایران وآسیا و آدرس esteqlal.fc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

دختری با موهای سیاه

بیست

گالری عکس بازیگران

آفتاب گردون

پاتوق استقلالیهاورئالیها

s-e-x

عکس،فیلم

شیمیست کوچک

دنیای سرگرمی

يه چيزايي پيدامي شه

استقلال پاتوق

عاشقان بی دل

dytسایت تفریحی

استقلال ایران

وبلاگ هوادارن ایمون زاید

توپ خونه

برق

فروش دختران در اسرائیل

معماری

lets ply game

فقط +18 بیان

من سحر 23 سال دارم

محیا جون

ردیاب خودرو

مطالب اخير

با کیان سلطانپور بازیکن ایرانی دورتموند :یورگن کلوپ یک دوست است و یک مربی بزرگ / نمی توانم در تیم مل

دیدارهای دوستانه باشگاهی دورتموند با پیروزی استارت زد/ گلزنی بازیکن افغانی برای قهرمان بوندس‌لیگا

انتقال « پلنگ موازمبیک» به خانه اوزه بیو از بیمارستان مرخص شد

تماشای قهرمان لالیگا در آمریکا قیمت‌گذاری شد

افشاگری دادگاهی در سوئیس علیه دو مقام سابق فیفا اتهام رشوه‌گیری هاولانژ و تکسیرا اثبات شد

خبر روز: نكونام به استقلال نزديك‌تر شد

مدیر برنامه‌های کرار به دنبال دریافت کرایه خانه از استقلالی‌ها!

اکبرپور: برایم فرقی نمی کرد کدام پیراهن را بپوشم/ دوست دارم مهاجمان را آقای گل کنم

دو خبر کوتاه از استقلال/البسه جدید رسید،زندی تمرین نکرد

اتفاقی كه برای مجيدی خوشايند نيست/ اكبرپور پيراهن شماره 7 فرهاد را گرفت

به همراه تعین برنامه غذایی /تست پزشکی از استقلالی ها گرفته می شود

تركيب خط حمله استقلال مشخص شد، آرش برهاني، در كنار ميداودي و يا منوچهري

قلعه نوعی : پروین از نوابغ فوتبال ایران است / برای برطرف کردن مشکلات مالی در استقلال باید کاسه چه کن

مبلغ قرارداد سید مهدی رحمتی چقدر است؟/یک عدد رند دیگر!

اکبرپور:پیراهن شماره 7 را قلعه نویی به من داد

گزارش تمرین صبح استقلال/ رحمتی تمرین کرد، بازگشت پروین سوژه استقلالی‌ها شد

قلعه‌نويي: دو بازيكن خارجي به استقلال نزديك‌اند/ دوست دارم جباري بماند

رسولی نژاد:همه بازیکنان از جمله جباری حفظ می شوند/درباره مجیدی کادر فنی تصمیم می گیرد

جام ملت‌های اروپا – 2012 /تردید در حضور ۳ بازیکن ایتالیا برابر آلمان

بنتو: برای غلبه بر اسپانیا بالاترین انگیزه را داریم

نويسندگان

مصطفی

پیوند های روزانه

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 226
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 511
بازدید کل : 65301
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



پرسپولیس به نفع خودش بازی کرد نه ما مظلومی: توقع داشتم پاداش قهرمانی‌مان را می‌دادند/چک‌ها پاس نشود دچ

  پرویز مظلومی در حاشیه تمرین استقلال گفت: اوضاع تیم خوب است و با توجه به برد روحیه بخشی که مقابل صبا داشتیم خود را برای بازی با الجزیره آماده می‌کنیم. متاسفانه به دلیل بارندگی که در این 2،3 روز پیش آمده نتوانستیم تمرین تاکتیکی انجام دهیم. امیدوارم بچه‌ها بدن خود را در شرایط ایده‌آل حفظ کنند و بتوانیم تلافی بازی رفت در تهران را در بیاوریم.

وی افزود: فرصت‌های خوبی را در تهران از دست دادیم. امیدوارم بازیکنان در امارات با آرامش و تمرکز بهتری کار کنند. الجزیره نقاط قوتی دارد که باید آنها را ببندیم و نقاط ضعفی دارد که در تهران از آنها استفاده نکردیم. الجزیره را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و از این تیم شناخت داریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت تیموریان، جباری و رحمتی عنوان کرد: رحمتی مشکلی ندارد و خوشبختانه آندو و جباری رسیده‌اند. موقعی که این مهره‌ها را از دست دادیم دچار مشکل شدیم اما با بازگشت آنها تیم روحیه دیگری گرفته و دست ما هم باز شده و از اینکه دوباره به جمع ما بازگشتند خوشحالیم.

مظلومی در مورد پیش بینی‌ها در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر و همچنین رقابت با سپاهان و تراکتورسازی تصریح کرد: ما 4 فینال در پیش داریم که باید این 4 بازی را ببریم. نباید کاری به دیگران داشته باشیم و نگذاریم اتفاقاتی که برای دیگران رخ داده برای ما رخ دهد. حق این بازیکنان قهرمانی است و ما باید آن را به دست آوریم. در طول فصل امتیازهایی از دست دادیم که این مسئله ما را اذیت کرد.

سرمربی آبی پوشان اظهار داشت: زمانی که به فشردگی مسابقات اعتراض می‌کردیم می‌گفتند چرا این حرف‌ها را می‌زنید. در حالی که 2،3 ماه گرفتار این مسئله بودیم اما اکنون می‌بینید که رقبای ما که به تازگی بازی‌هایشان فشرده شده صدایشان در آمده است. برخی دوستان می‌گویند چرا پرویز مظلومی بهانه می‌آورد و این حرف‌ها را می‌زند اما اکنون که خارجی‌ها هم این اعتراض‌ها را می‌کنند، تحلیل و نقد ‌کنند. برای بازی با الجزیره پنج شنبه به تهران باز می‌گردیم و یکشنبه هم باید مقابل شاهین بازی کنیم و ما فقط یک روز فرصت تمرین داریم.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال قهرمان نشود چه کسی را مقصر می‌داند گفت: دنبال مقصر نیستیم. بازی‌های فشرده خیلی به ما لطمه زد. این فشردگی باعث شد هم مصدوم و هم امتیاز از دست بدهیم. کار سختی پیش رو داشتیم. ما به ناچار دو بازی در پلی آف لیگ آسیا داشتیم و در فینال جام حذفی هم بودیم و همه اینها باعث شد از کورس عقب بمانیم و صدر را از دست بدهیم. به هر حال برنامه ریزی است که صورت گرفته و نمی‌شود حرفی زد.

مظلومی در این باره که گفته می‌شود دست‌هایی هست که نگذارند استقلال قهرمان شود و نتیجه بگیرد گفت: این نظری است که گفته شده و قابل احترام است اما در فوتبال همیشه چنین چالش‌هایی وجود دارد. معمولا تیم‌هایی که نتیجه می‌گیرند موانعی سد راهشان است. من فقط تمرکزم روی تیم خودم است و کاری به این مسائل ندارم.

سرمربی استقلال درباره ضعف خط دفاع استقلال در بازی با صبا گفت: بعد از 3 گلی که به صبا زدیم باز هم موقعیت گل داشتیم اما استفاده نکردیم. در بازی با صبا مهاجمان این تیم از دفاع ما رد نشدند و از شوت از راه دور موقعیت کسب کردند که آن هم به خاطر این بود که خط هافبک ما خالی شد و اجازه شوت زنی به آنها دادند.

مظلومی درباره اینکه 7 بازیکن جدید به تیم ملی دعوت شدند ولی از استقلال بازیکنی دعوت نشد خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال قبلا به تیم ملی دعوت شده‌اند. البته ما باز هم بازیکنان لایقی داریم که به تیم ملی دعوت شوند و به این مسئله افتخار هم می‌کنم اما فکر می‌کنم کی‌روش ملاحظه تیم‌های آسیایی را کرده‌ است.

وی در جواب به این پرسش که استقلال برای رسیدن به قهرمانی به چند امتیاز نیاز دارد، گفت: کار سختی در پیش داریم. باید دید تیم‌های دیگر چه نتیجه‌ای می‌گیرند. استقلال نشان داده کارهای سخت را بهتر انجام می‌دهد.

مظلومی در خصوص اینکه آیا قبول دارد پرسپولیس مقابل سپاهان به نفع استقلال بازی کرد گفت: پرسپولیس به نفع خودش بازی کرد. آنها باید می‌بردند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهند. در مجموع 2 تیم بازی خوبی نمایش گذاشتند.

سرمربی استقلال درباره اینکه برخی بازیکنان این تیم بعد از نیم فصل دوم دچار افت شدند اظهار داشت: این افت‌ها را می‌بینیم و روی بازیکنان نظارت داریم. به آنهایی که افت داشتند تمرین بیشتری دادیم. برخی بازیکنان هستند که چون بازی نمی‌کنند از لحاظ روحی دچار مشکل می‌شوند اما ما با آنها مدام در حال صحبت هستیم.

 

مظلومی افزود: عده‌ای ایراد می‌گیرند که ما نفرات خود را زیاد تغییر می‌دهیم اما این وی را در نظر نمی‌گیرند که با توجه به فشردگی مسابقات باید از همه توان خود استفاده کنیم. بازیکنان هم باید به فکر خود باشند و نگذارند دچار افت شوند.

مظلومی در خصوص مشکلات مالی و اینکه بازیکنان استقلال از اینکه به آنها پاداشی داده نمی‌شوند گلایه دارند، گفت: من معتقدم که چنین مسائلی خوب نیست. تیمی مثل استقلال که این همه هوادار دارد و همه از این تیم توقع دارند که نتیجه بگیرد باید مشکلات از سر راهش برداشته شود. متاسفانه همه این موارد را نمی‌بینند.

 

این مربی اضافه کرد: از لحاظ روحی مرتب در حال صحبت با بچه‌ها هستیم. از طرفی هم شاهد هستم که مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند. یکی از مشکلاتی که بچه‌ها به آن اشاره می‌کنند این است که بعد از قهرمانی در جام حذفی قول داده بودند پاداش دهند اما این اتفاق نیفتاد و همین مسئله باعث شده که بگویند برد و باخت فرقی نمی‌کند. به هر حال از هیئت مدیره و همچنین آقای عباسی وزیر ورزش درخواست می‌کنم مشکلات استقلال را برطرف کنند و نگذارند که دیر شود.

مظلومی گفت: توقع داشتم قبل از بازی چهارشنبه این هفته با الجزیره حداقل پاداش جام حذفی داده می‌شد و تیم با انگیزه بهتری به امارات می‌رفت. دنبال بهانه نیستم و بچه‌ها نیز بارها نشان دادند که تیم را دوست دارند و برای آن زحمت می‌کشند اما شاهد بودم که فتح الله زاده به بازیکنان و کادر فنی چک داده و اگر این چک‌ها پاس نشوند بچه‌ها دچار مشکل روحی می‌شوند.

وی در پایان در خصوص درگذشت علی مودت پیشکسوت فوتبال و مطبوعات ورزشی گفت: درگذشت او را تسلیت می‌گویم. من با او در تبریز هم دوره بودم. مودت انسان وارسته‌ای بود و تقدیر این طور بود که از بین ما برود. قصد داشتم در مراسم تشییع پیکر او شرکت کنم که به دلیل تمرین استقلال موفق نشدم اما بعد از تمرین به بهشت زهرا می‌روم.

 


نظرات شما عزیزان:

ازوبلاگتون پول پارو کنید!
ساعت15:21---27 فروردين 1391
سلام دوست عزیز
تاحالاچیزی از کسب درامد اینترنتی شنیدی؟
کسب درامدی که میتونه ماهانه تایکی دو میلون تومان بفرسته تو جیبت البته اگه زرنگ باشی
وبه جای اینکه وقتتو تواینترنت باوبگردی وچت و... تلف کنی میتونی از اینترنت بهینه استفاده کنی ودرامد کنی
من شمارو به این کار دعوت میکنم
روش کار خیلی ساده است و فقط شما باید به این ادرس بریدhttp://mehdi71.zaminmarket.com/
وعضو بشیدبعد میتونیدبنرهای تبلیغاتی روتوی سایت یاوبتون قرار بدیدبعد هرکی که بیاد واز طریق بنری که شما گذاشتین تو وبتون یه کالاییی بخره یه پورسانتی هم به شما تعلق میگیره البته بادرصد بالایی
از ادرس فروشگاه ما هم دیدن کنید ازشیرمرغ تا جون ادمیزاد توش هست!!!
http://serishshop.fay.ir
راستی اگه خواستی تبادل کنیم وامار بازدیدکنده از وبت بره بالابیا به همین ادرس http://serishshop.fay.ir وبعد از اینکه با اسم کسب درامد از وبلاگ لینکم کردی خبرم کن تا با چه اسمی بلینکمت
وهمچنین اگه خواستی بنر ماروبا کد


تو وبت قرار بده
منتظرم
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,

|